Number of the records: 1
Prieskum vnímania identity vybranej značky
Title Prieskum vnímania identity vybranej značky Parallel title Research of identity perception of selected brand Author info Janka Kopaničová, Mária Potanková Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Potanková Mária Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 152-159 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords značky * značky maloobchodné * reťazce obchodné * spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa Annotation Príspevok prostredníctvom novovytvorenej metodiky testovania Brand Personality odhaľuje imidž značky TESCO u seniorov a porovnáva výsledky z testovania inovovanej vizualizovanej metodiky s výsledkami, pri ktorých bola použitá klasická verbálna metóda Brand Personality. Realizácia výskumu vnímania značky TESCA metódou dopytovania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00743-018, originál dokumentu
article
Number of the records: 1