Number of the records: 1
Krízová komunikácia v potravinárskom podniku
Title Krízová komunikácia v potravinárskom podniku Parallel title Crisis communication in the company in the food industry Author info Miroslava Loydlová, Alfonz Aczel Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Aczel Alfonz Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 235-244 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords podnik * kríza podniku * komunikácia * komunikácia marketingová * potravinárstvo Annotation Postavenie a úloha krízovej komunikácie v podniku. Pojem kríza z aspektu marketingovej komunikácie – predovšetkým z pohľadu PR, obsah a podstata krízovej komunikácie. Poznatky sú aplikované na podmienky podnikov pôsobiacich v potravinárskom odvetví. Návrh krízového komunikačného manuálu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00743-027, originál dokumentu
article
Number of the records: 1