Number of the records: 1  

Krízová komunikácia v potravinárskom podniku

  1. Title Krízová komunikácia v potravinárskom podniku
    Parallel titleCrisis communication in the company in the food industry
    Author infoMiroslava Loydlová, Alfonz Aczel
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Aczel Alfonz
    Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 235-244 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords podnik * kríza podniku * komunikácia * komunikácia marketingová * potravinárstvo
    AnnotationPostavenie a úloha krízovej komunikácie v podniku. Pojem kríza z aspektu marketingovej komunikácie – predovšetkým z pohľadu PR, obsah a podstata krízovej komunikácie. Poznatky sú aplikované na podmienky podnikov pôsobiacich v potravinárskom odvetví. Návrh krízového komunikačného manuálu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00743-027, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.