Number of the records: 1  

Stratégie nadnárodných spoločností na čínskom maloobchodnom trhu

  1. Title Stratégie nadnárodných spoločností na čínskom maloobchodnom trhu
    Parallel titleThe Strategies of transnational corporations on the Chinese retail market
    Author infoJanka Pásztorová, Michaela Královičová
    Author Pásztorová Janka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Královičová Michaela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 277-284 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * tržby * Čína * spoločnosti nadnárodné * reťazce obchodné * joint ventures * správanie spotrebiteľa
    AnnotationVybrané charakteristiky čínskeho maloobchodného trhu. Podiel jednotlivých obchodných formátov na čínskom trhu za roky 2010 až 2014. Distribúcia maloobchodných tržieb na čínskom trhu v rokoch 2011 až 2014. Ročný rast tržieb dominantných maloobchodníkov na čínskom trhu. Štruktúra vlastníctva a forma vstupu nadnárodných reťazcov na a čínsky trh. Špecifiká nákupného správania čínskych zákazníkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00743-032, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.