Number of the records: 1
Stratégie nadnárodných spoločností na čínskom maloobchodnom trhu
Title Stratégie nadnárodných spoločností na čínskom maloobchodnom trhu Parallel title The Strategies of transnational corporations on the Chinese retail market Author info Janka Pásztorová, Michaela Královičová Author Pásztorová Janka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Královičová Michaela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 277-284 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * tržby * Čína * spoločnosti nadnárodné * reťazce obchodné * joint ventures * správanie spotrebiteľa Annotation Vybrané charakteristiky čínskeho maloobchodného trhu. Podiel jednotlivých obchodných formátov na čínskom trhu za roky 2010 až 2014. Distribúcia maloobchodných tržieb na čínskom trhu v rokoch 2011 až 2014. Ročný rast tržieb dominantných maloobchodníkov na čínskom trhu. Štruktúra vlastníctva a forma vstupu nadnárodných reťazcov na a čínsky trh. Špecifiká nákupného správania čínskych zákazníkov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00743-032, originál dokumentu
article
Number of the records: 1