Number of the records: 1
Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
Title Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce Translation Customer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce Author info Kamila Tišlerová Author Tišlerová Kamila Source document Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 6, č. 1 (2015), s. 14-33 online. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2015. ISSN 1804-4166 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords obchod elektronický * analýza trhu * rozhodovanie nákupné * segmentácia * zákazníci * správanie spotrebiteľa Annotation Opodstatnenosť stanovenej segmentácie a rozdielnosť vo vnímaní medzi zákazníkmi nakupujúcimi na internete. Rozhodovanie a atribúty, ktoré vnímajú všetci zákazníci rovnako a kde medzi uvedenými skupinami zákazníkov existujú štatisticky významné rozdiely. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1
article
Number of the records: 1