Number of the records: 1  

Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce

  1. Title Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
    TranslationCustomer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce
    Author infoKamila Tišlerová
    Author Tišlerová Kamila
    Source document Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 6, č. 1 (2015), s. 14-33 online. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2015. ISSN 1804-4166
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords obchod elektronický * analýza trhu * rozhodovanie nákupné * segmentácia * zákazníci * správanie spotrebiteľa
    AnnotationOpodstatnenosť stanovenej segmentácie a rozdielnosť vo vnímaní medzi zákazníkmi nakupujúcimi na internete. Rozhodovanie a atribúty, ktoré vnímajú všetci zákazníci rovnako a kde medzi uvedenými skupinami zákazníkov existujú štatisticky významné rozdiely.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.