Number of the records: 1
Impact of the Customers' Behaviour Changes on Marketing Mix of the Banks in Slovakia
Názov Impact of the Customers' Behaviour Changes on Marketing Mix of the Banks in Slovakia Preklad názvu Vplyv zmien v správaní klientov na marketingový mix bánk na Slovensku Autorské údaje Erika Mária Jamborová, Lenka Šprochová Autor Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Šprochová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Asian journal of empirical research. Vol. 5, no. 7 (2015), pp. 77-93 [online]. - Pakistan : Asian economic and social society, 2015. ISSN 2224-4425 Výstup z projektu VEGA 1/1057/12 Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku
Poznámky VEGA 1/1057/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Pakistan Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá kríza finančná * kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa * banky * stratégia marketingová * Slovensko Anotácia Výskum na vzorke slovenských spotrebiteľov (2013-2014), týkajúci sa zmien v ich spotrebiteľskom správaní. Porovnanie s výsledkami firmy CETELEM, ktorá skúma spotrebiteľské správanie v 12 tich európskych krajinách. Výskum slúži na verifikáciu hypotézy, týkajúcej sa vplyvu krízy na správanie spotrebiteľov s možným dopadom na marketingovú stratégiu bánk. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00875-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF fulltext 622.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1