Number of the records: 1  

Vision as a basis for making strategy in small company

  1. Title Vision as a basis for making strategy in small company
    TranslationVízia ako základ tvorby stratégie v malom podniku
    Author infoRastislav Briestenský
    Author Briestenský Rastislav
    Source document Journal of information, control and management systems. Vol. 12, č. 1 (2014), s. 1-5. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline, 2014. ISSN 1336-1716
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords vízie * manažment strategický * stratégia podnikateľská * podnik malý
    AnnotationDefinícia pojmov stratégia a vízia. Prieskum medzi majiteľmi podnikov o názore na význam vízie v ich podnikateľskej stratégii. Snaha o zmenšenie medzery medzi teóriou a praxou v podnikaní.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext100.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.