Number of the records: 1  

Marketing Communication of Organic Food

  1. Title Marketing Communication of Organic Food
    TranslationMarketingová komunikácia biopotravín
    Author infoAlica Lacková
    Author Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source documentNaukovij visnik Užgorods`kogo universitetu : serija ekonomika. No. 1 (2015), s. 107-113. - Užgorod : Užgorods`kij nacionaľnij universitet, 2015. ISSN 2409-6857
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords biopotraviny * bioprodukty * komunikácia marketingová * nástroje marketingové
    AnnotationMarketingové komunikačné nástroje: reklama, vzťahy s verejnosťou, propagácia predaja, osobný predaj, priamy marketing.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01052-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.