Number of the records: 1  

Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie

  1. Title Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie
    TranslationEuropean marketing - concept for efficient exchange of the single market of the European Union
    Author infoViera Cibáková, Viera Čihovská
    Author Cibáková Viera
    Co-authors Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEkonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov, medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5. novembra 2015. S. 9-21 CD-ROM. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015 ; Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska medzinárodná vedecká konferencia / Škultéty Peter ; Prusáková Viera. ISBN 978-80-89654-23-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * trh * segmentácia trhu * produkty * značky * politika cenová * Európa
    AnnotationVznik a podstata európskeho marketingu. Intenzita vzťahov medzi národným a európskym marketingom. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01089-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.