Number of the records: 1
Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju
Title Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Theory of management 8 : the selected problems for the development support of management knowledge base. P. 135-137. - Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina & Institute of Management by University of Zilina, 2015 / Hittmár Štefan ; Strišš Jozef. ISBN 978-80-554-1127-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords politika podnikania * stratégia podnikateľská * ciele podnikové * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing spoločenský Annotation Koncepcia a ciele spoločenskej zodpovednosti verejného i súkromného sektora. "Corporate Social Responsibility" (CSR) a dôvody zavádzania CSR v organizáciách. Sociálny a spoločenský marketing, prepojenie ziskových a neziskových organizácií. Transparentnosť podnikateľských aktivít a podnikové ciele. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01109-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1