Number of the records: 1  

Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju

  1. Title Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentTheory of management 8 : the selected problems for the development support of management knowledge base. P. 135-137. - Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina & Institute of Management by University of Zilina, 2015 / Hittmár Štefan ; Strišš Jozef. ISBN 978-80-554-1127-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords politika podnikania * stratégia podnikateľská * ciele podnikové * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing spoločenský
    AnnotationKoncepcia a ciele spoločenskej zodpovednosti verejného i súkromného sektora. "Corporate Social Responsibility" (CSR) a dôvody zavádzania CSR v organizáciách. Sociálny a spoločenský marketing, prepojenie ziskových a neziskových organizácií. Transparentnosť podnikateľských aktivít a podnikové ciele.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01109-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.