Number of the records: 1
Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum
Title Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum Author info Mária Spišiaková, Peter Štetka Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013. S. 217-236. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013 ; Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva Medzinárodná vedecká konferencia / Jurišová Vladimíra ; Hrabačková Veronika. ISBN 978-80-8105-553-9 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02202-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1