Number of the records: 1
Implementačné intervaly a limity guerilla marketingu
Title Implementačné intervaly a limity guerilla marketingu Parallel title Implementation intervals and limitations of guerilla marketing Author info Peter Štetka, Jakub Kintler Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 58-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6 Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note Abstrakt. - I-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords guerilla marketing * implementácia Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01287-027, originál dokumentu
article
Number of the records: 1