Number of the records: 1
Teoretické prístupy k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania: východiská a aktuálne výzvy
Title Teoretické prístupy k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania: východiská a aktuálne výzvy Parallel title Theoretical approaches to marketing higher education: basis and current challenges Author info Eva Bikárová Author Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 24-33 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords marketing * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * marketing mix * stratégia marketingová Annotation Komparatívna analýza rôznych teoretických prístupov k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania, pomenovanie jeho špecifík a identifikovanie aktuálnych výziev, ktorým v súčasnosti vysoké školy čelia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 640 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1