Number of the records: 1  

Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo

  1. Title Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo
    Author infoJana Naščáková
    Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 32 (2015), s. 50-52 online. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords priemysel pivovarnícky * stratégia inovačná * pivo * stratégia marketingová * umiestňovanie produktov * politika cenová
    AnnotationDôležitosť dlhodobého plánovania marketingových aktivít pivovarníckych spoločností pri zavádzaní novej technológie a nového produktu na trh. Špecifiká inovatívnej tankovej technológie a súvisiaceho produktu tankového piva. Dôležitosť distribučnej stratégie a vhodného umiestnenia tankového piva na trhu, ako aj cenová a komunikačná stratégia uvedeného produktu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01457-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext377.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.