Number of the records: 1  

Špecifiká značky Slovenského paralympijského výboru

  1. Title Špecifiká značky Slovenského paralympijského výboru
    Parallel titleSpecifics of Slovak paralympic committee’s brand
    Author infoJakub Krako
    Author Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 171-178 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * šport * budovanie značky
    AnnotationMarketing paralympionizmu je veľmi zložitý. Verejnosť vníma paralympionizmus aj zo sociálneho hľadiska a športový element značky nie je dostatočne známy. Dôvodom tohto stavu môžu byť aj vzťahy s novinárskou verejnosťou a ich činnosťou v neprospech SPV. Špecifiká, ktoré sú spojené s marketingom SPV z historického hľadiska a istý náčrt budúceho vývoja. Základ pre definovanie produktu SPV. Ten zatiaľ môžeme charakterizovať ako nehmotný komplex vlastností, ktoré uspokojujú potreby spotrebiteľov vo forme motivácie, naplnenia potreby identifikácie. Medzi nehmotné prvky produktu taktiež možno zaradiť úspešnú reprezentáciu Slovenska, respektíve zážitok, ktorý prináša sledovanie športu. Verejnosť vníma značku SPV skôr z emocionálneho hľadiska ako z racionálneho.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00002-013, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti597.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.