Number of the records: 1  

Budovanie vzťahu so zákazníkom prostredníctvom sociálnych médií

  1. Title Budovanie vzťahu so zákazníkom prostredníctvom sociálnych médií
    Parallel titleBuilding customer relationship through social media
    Author infoTomáš Ružička
    Author Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 258-265 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords siete sociálne * systém CRM * pivo
    AnnotationSociálne siete v kontexte marketingu. Analýza facebookovej stránky Slovenského združenia výrobcov piva a sladu. Produkcia a spotreba piva na Slovensku (2008-2012). Hodnotenie facebookovej stránky Milujem Pivo.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00002-018, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti591 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.