Number of the records: 1
Budovanie vzťahu so zákazníkom prostredníctvom sociálnych médií
Title Budovanie vzťahu so zákazníkom prostredníctvom sociálnych médií Parallel title Building customer relationship through social media Author info Tomáš Ružička Author Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 258-265 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords siete sociálne * systém CRM * pivo Annotation Sociálne siete v kontexte marketingu. Analýza facebookovej stránky Slovenského združenia výrobcov piva a sladu. Produkcia a spotreba piva na Slovensku (2008-2012). Hodnotenie facebookovej stránky Milujem Pivo. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-018, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 591 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1