Number of the records: 1
Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode
Title Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode Parallel title Modern tools of decision-making small businesses in the retailing Author info Marian Toman Author Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 299-310 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords maloobchod * predajne * lokalizácia * systémy informačné geografické * ekonomika priestorová * správanie spotrebiteľa * analýzy Annotation Analýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí jednotlivých existujúcich predajní v príslušných obvodoch na území mesta Bratislava a analýza dostupných geografických a priestorových údajov v mieste umiestnenia predajní. V prvej časti autor analyzuje miesto maloobchodnej prevádzky podľa nákupného toku spotrebiteľov aplikáciou geomarketingu GIS a kartograficky ich zobrazuje, v ďalšom tieto údaje analyzuje pomocou štatistického softvéru. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-021, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 737.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1