Number of the records: 1  

Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku

  1. Title Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku
    Parallel titleDevelopment perspectives of product placement in Slovakia
    Author infoLucia Vanková
    Author Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 321-330 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    NoteVEGA 1/0550/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords umiestňovanie produktov * televízia * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * reklama * náklady * Slovensko
    AnnotationProduct placement a jeho význam. Analýza podmienok pre uplatnenie product placementu v slovenských televíziách.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00002-022, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti745.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.