Number of the records: 1
Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu
Title Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu Translation Analysis of the factors that influence internet shopping Author info Jozef Bucko, Martina Ferencová, Lukáš Kakalejčík Author Bucko Jozef Co-authors Ferencová Martina Kakalejčík Lukáš Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 7, č. 2 (2015), s. 177-185. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2015. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords internet * spotrebitelia * prieskum informačný * nákup elektronický * marketing elektronický Annotation Analýza vnímania dôležitosti vybraných faktorov pri kúpe prostredníctvom internetu v podmienkach slovenského trhu. Formulácia hypotézy. Predpoklad existencie štatisticky významného rozdielu medzi vnímaním dôležitosti vybraných faktorov ovplyvňujúcich kúpu prostredníctvom internetu podľa rodu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 617.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1