Number of the records: 1  

Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector

  1. Title Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector
    TranslationMarketing vzťahov a zákaznícka vernosť v B2C sektore
    Author infoLukáš Zendulka
    Author Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 372-381. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    NoteVEGA 1/0282/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing vzťahový * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationPorovnanie marketingu vzťahov a transakčného marketingu. Súvislosť marketingu vzťahov a lojálnosti zákazníka. Lojálne cítenie spotrebiteľa vo svete. Benefity z lojálnych programov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00002-027, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti706.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.