Number of the records: 1  

Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie

  1. Title Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie
    Parallel titleEuropean marketing - concept for efficient exchange of the single market of the European Union
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 19-28 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Európska únia * marketing * marketing globálny * marketing medzinárodný * euromarketing * trh spoločný
    AnnotationFormovanie a obsah európskeho marketingu ako novej koncepcie analýzy a štúdia veľkého a heterogénneho európskeho trhu , ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom globálnom prostredí. Autorka sa opiera pritom o analýzu, komparáciu a syntézu teoretických poznatkov domácich a hlavne zahraničných autorov, ako aj o vlastné výsledky výskumného snaženia danej problematiky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01486-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti200.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.