Number of the records: 1
Prepojenie univerzít s hospodárskou praxou nástrojmi marketingového manažmentu
Title Prepojenie univerzít s hospodárskou praxou nástrojmi marketingového manažmentu Translation Linking universities with economic practice of marketing management tools Author info Jozef Čimo Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 32 (2015), s. 514-525. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * prax odborná * univerzity * inovácia Annotation Marketingový manažment ako nástroj na vytvorenie spolupráce medzi fakultami s ekonomickým a manažérskym zameraním a hospodárskou praxou a rozšírenie inovačného potenciálu podnikov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01546-011, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 29-32
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 262 KB publicly available article
Number of the records: 1