Number of the records: 1  

Prepojenie univerzít s hospodárskou praxou nástrojmi marketingového manažmentu

  1. Title Prepojenie univerzít s hospodárskou praxou nástrojmi marketingového manažmentu
    TranslationLinking universities with economic practice of marketing management tools
    Author infoJozef Čimo
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 32 (2015), s. 514-525. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * prax odborná * univerzity * inovácia
    AnnotationMarketingový manažment ako nástroj na vytvorenie spolupráce medzi fakultami s ekonomickým a manažérskym zameraním a hospodárskou praxou a rozšírenie inovačného potenciálu podnikov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01546-011, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 29-32

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF262 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.