Number of the records: 1  

Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia

  1. Title Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia
    TranslationLaunching a new product on the market - case study
    Author infoJana Naščáková, Mária Čuchráčová
    Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Čuchráčová Mária
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 3 (2015), s. 26-31 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords umiestňovanie produktov * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * kozmetika * štúdie prípadové
    AnnotationUvedenie nového produktu na trh predstavuje pre podnik príležitosť rastu ako aj získania lepšej konkurenčnej pozície na trhu. Spoločnosť predpokladá, že pri zavedení produktu a do 3 mesiacov od tohto dátumu dosiahne objem tržieb z predaja novej vône o 10 % vyššie, ako pri porovnateľných produktoch. Každý nový produkt a inovácia, predstavuje snahu o získanie konkurenčnej výhody. Hlavne v kozmetickou priemysle je pritom novým produktom sledovaná snaha o jedinečnosť a tým získanie lojality zákazníkov, ktorých nebude jednoduché presvedčiť na konkurenčný produkt.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01583-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti259.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.