Number of the records: 1  

Budovanie pozície značky v športe

  1. Title Budovanie pozície značky v športe
    Parallel titleBrand building in sport
    Author infoJakub Krako
    Author Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 33-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky * budovanie značky * šport * hry * Slovensko
    AnnotationBudovanie značky Slovenského paralympijského výboru (SPV). SPV v spolupráci s paralympijskou marketingovou spoločnosťou sa zaoberajú podstatou marketingu paralympijského športu. Príspevok chce posúdiť špecifiká značky SPV voči iným značkám, získať dostatočné informácie na to, aby sa dala značka správne definovať, určiť produkt, segment, pre ktorý je produkt určený.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01549-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti250.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.