Number of the records: 1  

Netradičné médiá a ich využitie v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku

  1. Title Netradičné médiá a ich využitie v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku
    Parallel titleNon-traditional media and its application in the communication mix of Slovak cultural institutions
    Author infoMarkéta Plichtová
    Author Plichtová Markéta
    Source document Kulturológia: kreativita, kultivácia, kultúrnosť : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou venovanej kulturologičke Anne Fischerovej : 15. mája 2014 v Bratislave. S. 171-179 CD-ROM. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014 / Gažová Viera ; Chomová Svetlana ; Chovancová Petra ; Kulturológia: kreativita, kultivácia, kultúrnosť Vedecká konferencia s medzinárodnou účasťou. ISBN 978-80-223-3616-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak, Slovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * inštitúcie verejnoprávne * médiá * kultúra * Slovensko
    AnnotationAktuálne otázky marketingu kultúry ako jednej z kľúčových sfér záujmu aplikovanej kulturológie. Nové typy marketingovej komunikácie, ktoré sú zmapované teoretikmi až po ich otestovaní marketérmi v praxi. Pozitíva a negatíva netradičných médií ako výrazného trendu v oblasti marketingu kultúry. Spôsoby využitia rôznych foriem netradičných médií v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.