Number of the records: 1
Franchising ako koncepcia podnikania v 21. storočí
Title Franchising ako koncepcia podnikania v 21. storočí Translation Franchising as business concept in the 21st century Author info Eva Bojková Author Bojková Eva Source document ČasOpis : študentský odborný časopis. Roč. 10, č. 22 (2015), s. 5-17. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISSN 1337-9593 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.18 - Obchodná technika Keywords franchising * podnikanie * služby * výživa * Noturhouse Annotation Franchising sa v súčasnosti najviac rozvíja v oblasti služieb, zdravej výživy a fitnes. Jednou zo spoločností, ktorá ponúka svoj obchodný koncept na báze franchisingovej spolupráce je spoločnosť Naturhouse, ktorá sa špecializuje na poradenstvo a odbornú starostlivosť v oblasti zdravého stravovania. Prezentácia spoločnosti Naturhouse, popis kritérií získania franchísy a postup zakladania vlastného franchisingového podniku pod touto značkou. Ťažkosti, ktoré súvisia s chodom konkrétneho franchisingového podniku Naturhouse. Identifikácia nedostatkov, ktoré sa vyskytujú nielen v celom systéme, ale aj v rámci podniku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2015: 22-23
article
Number of the records: 1