Number of the records: 1
Customer Satisfaction Development In Retail Business
Title Customer Satisfaction Development In Retail Business Translation Vývoj zákazníckej spokojnosti v maloobchode Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EBEEC 2015: : proceedings: of the 7th International Conference: "The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries in the changed World", Kavala, Greece, May 8-10, 2015. P. 99-105. - Kavala : University of Macedonia, Department of Balkan, Slavic and Oriental Studies Greece, 2015 ; EBBEC 2015 international conference. ISBN 978-960-363-063-0 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Greece systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords maloobchod * marketing manažment * seniori * spokojnosť zákazníkov Annotation Koncept zákazníckej spokojnosti. Hodnotenie spokojnosti senormi. Ukazovatele spokojnosti spotrebiteľa. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01592-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 5.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1