Number of the records: 1  

Customer Satisfaction Development In Retail Business

  1. Title Customer Satisfaction Development In Retail Business
    TranslationVývoj zákazníckej spokojnosti v maloobchode
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEBEEC 2015: : proceedings: of the 7th International Conference: "The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries in the changed World", Kavala, Greece, May 8-10, 2015. P. 99-105. - Kavala : University of Macedonia, Department of Balkan, Slavic and Oriental Studies Greece, 2015 ; EBBEC 2015 international conference. ISBN 978-960-363-063-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreece
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords maloobchod * marketing manažment * seniori * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationKoncept zákazníckej spokojnosti. Hodnotenie spokojnosti senormi. Ukazovatele spokojnosti spotrebiteľa.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01592-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext5.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.