Number of the records: 1  

Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi

  1. Title Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi
    Parallel titleBasic Aspects of Successful Communication Workers in the Tourism Sector with Clients
    Author infoJuraj Litomerický
    Author Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 98-103 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný medzinárodný * ruch cestovný zahraničný * strediská ruchu cestovného * kvalita služieb * personál * komunikácia interkultúrna
    AnnotationZákladné zásady úspešnej komunikácie s klientom v sektore služieb. Kvalita komunikácie so zákazníkom v službách, a teda aj v cestovnom ruchu. V ktorých oblastiach a akým spôsobom sa treba vyhnúť komunikačným chybám.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01645-011, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti598.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.