Number of the records: 1
Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi
Title Základné aspekty úspešnej komunikácie pracovníkov v cestovnom ruchu s klientmi Parallel title Basic Aspects of Successful Communication Workers in the Tourism Sector with Clients Author info Juraj Litomerický Author Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 98-103 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný medzinárodný * ruch cestovný zahraničný * strediská ruchu cestovného * kvalita služieb * personál * komunikácia interkultúrna Annotation Základné zásady úspešnej komunikácie s klientom v sektore služieb. Kvalita komunikácie so zákazníkom v službách, a teda aj v cestovnom ruchu. V ktorých oblastiach a akým spôsobom sa treba vyhnúť komunikačným chybám. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01645-011, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 598.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1