Number of the records: 1  

Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Title Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky
    TranslationPolitical marketing in the conditions of the Slovak Republic
    Author infoJana Naščáková, Daniel Kerekeš
    Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Kerekeš Daniel
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 26-36 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing politický * kampane volebné * politika * Slovensko
    AnnotationOpis politického trhu Slovenskej republiky. Návrh procesov politického marketingu pre politický trh Slovenskej republiky. Popis politických, právnych, socio-demografických a ekonomických činiteľov ovplyvňujúcich politický trh.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01698-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti434.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.