Number of the records: 1  

Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie

  1. Title Marketingový výskum pre manažérske rozhodovanie
    Parallel titleMarketing research for management decisions
    Author infoNaqibullah Daneshjo
    Author Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : zborník príspevkov : 18. medzinárodná vedecká konferencia : 15. december 2015, Košice. S. [1-8] online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2015 / Kováč Jozef ; Onofrejová Daniela ; Petriková Andrea ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-553-2488-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výskum marketingový * marketing * rozhodovanie manažérske * prieskum * firmy * zákazníci
    AnnotationCharakteristika marketingového výskumného systému. Manažérske rozhodovanie. Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie. Aplikácia metód marketingového výskumu. Výskum pozorovaním a prieskumom realizovaný v podniku Auto - technop.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01641-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF677 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.