Number of the records: 1  

Nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Title Nákupné správanie spotrebiteľov
    TranslationShoppinng behaviour of consumers
    Author infoAnna Krištanová, Jaroslav Dugas
    Author Krištanová Anna
    Co-authors Dugas Jaroslav EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 37-44 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords zvyklosti obchodné * správanie sociálne * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia
    AnnotationNákupné rozhodnutia vykonáva človek ako spotrebiteľ každý deň. Reaguje pritom na rôzne marketingové podnety, medzi ktoré patria najmä produkty, ich cena, promotion, spôsoby dodania, ako aj rôzne ďalšie iné ekonomické, technologické, kultúrne, ale aj politické stimuly. Na základe týchto stimulov spotrebiteľ reaguje a rozhoduje sa pre konkrétne produkty, značky, predávajúcich, ale aj pre množstvo, alebo čas nákupu. Všetci koneční spotrebitelia takto spolu vytvárajú spotrebiteľský trh. Spotrebiteľské správanie zahŕňa predovšetkým zjavné a pozorovateľné akty, akými sú nákup a spotreba. Sú to dôležité aspekty rozhodovacieho procesu spotrebiteľa. Spotrebiteľské správania sú mentálne a sociálne procesy, ktoré prebiehajú pred nákupom, počas nákupu a po nákupe.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01702-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti638.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.