Number of the records: 1
Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov
Title Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov Translation Shopping Centers in Bratislava and Attributes Influencing Consumer Preferences Author info František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Josef Kunc, Peter Barlík Author Križan František Co-authors Bilková Kristína Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kunc Josef Barlík Peter Source document Geografický časopis : [vedecký časopis]. Roč. 67, č. 4 (2015), s. 341-357 online. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2015. ISSN 0016-7193 Note VEGA 1/0082/15. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.378 - Obchodná sieť Keywords centrá nákupné * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * siete maloobchodné Annotation Zhodnotenie nákupných preferencií spotrebiteľov v kontexte hlavných atribútov nákupných centier na území mesta Bratislava. Správanie spotrebiteľov v Bratislave a ich percepcie nákupných centier v priestorových súvislostiach. Vyhodnotenie relatívnej dôležitosti atribútov najviac preferovaných nákupných centier v Bratislave. Public work category ADN Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01650-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 618.3 KB publicly available article
Number of the records: 1