Number of the records: 1  

Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov

  1. Title Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov
    TranslationShopping Centers in Bratislava and Attributes Influencing Consumer Preferences
    Author infoFrantišek Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Josef Kunc, Peter Barlík
    Author Križan František
    Co-authors Bilková Kristína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kunc Josef
    Barlík Peter
    Source document Geografický časopis : [vedecký časopis]. Roč. 67, č. 4 (2015), s. 341-357 online. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2015. ISSN 0016-7193
    NoteVEGA 1/0082/15. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.378 - Obchodná sieť
    Keywords centrá nákupné * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * siete maloobchodné
    AnnotationZhodnotenie nákupných preferencií spotrebiteľov v kontexte hlavných atribútov nákupných centier na území mesta Bratislava. Správanie spotrebiteľov v Bratislave a ich percepcie nákupných centier v priestorových súvislostiach. Vyhodnotenie relatívnej dôležitosti atribútov najviac preferovaných nákupných centier v Bratislave.
    Public work categoryADN
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01650-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext618.3 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.