Number of the records: 1
Zákazníci a ich význam pre startup
Title Zákazníci a ich význam pre startup Parallel title Customers and their importance for startup Author info Ráchel Matušková Author Matušková Ráchel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4145-9 Note I-15-101-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords start-up * zákazníci Annotation Ako aj pri iných existujúcich podnikoch, tak aj pri startupoch sú zákazníci jednou z najdôležitejších častí podnikania. Niektorí autori tvrdia, že zákazníci sú najdôležitejší, dokonca dôležitejší ako samotný produkt. V prípade startupov to platí niekoľkonásobne viac. Na prvom mieste dôvodov zlyhania startupov je neexistujúci trh. Startupy majú najmä počúvať zákazníkov, ich potreby a priania. Proces Vývoja zákazníkov podľa Blanka. Štyri typy zákazníkov podľa Blanka. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01759-059, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 484.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1