Number of the records: 1
Úloha inovácií v rozvoji organizácii
Title Úloha inovácií v rozvoji organizácii Author info Róbert Šlosár Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. Č. 12 (2015), s. [1-4] [3,12 NS] online. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015 Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note I-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%) Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition United States of America systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords inovácia * inovácia výrobkov * výrobky nové * stratégia inovačná * efektívnosť inovácií * produkty * úžitok * kvalita * konkurencieschopnosť Annotation Inováciami rozumieme praktické prenesenie nových ideí ľudí do produktov, služieb, procesov, systémov a spoločenských vzťahov. Inovácia je zavedenie zmeny, v ktorej sa kombinujú existujúce statky novým spôsobom za účelom vyrobenia a uvedenia jedinečného produktu do praxe. Public work category Works carried in Internet Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01750-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1