Number of the records: 1  

Výzvy a trendy v customer relationship management

  1. Title Výzvy a trendy v customer relationship management
    Parallel titleChallenges and trends in customer relationship management
    Author infoAnton Korauš, Roman Šíp
    Author Korauš Antonín
    Co-authors Šíp Roman EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source documentNástroje environmentálnej politiky 2015 : zborník príspevkov z 5. medzinárodnej vedeckej konferencie: Bratislava, 18. jún 2015. S. 54-56. - Žilina : STRIX, 2015 ; Nástroje environmentálnej politiky 2015 medzinárodná vedecká konferencia / Wittlinger Viktor ; Rusko Miroslav. ISBN 978-80-89753-05-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * médiá sociálne * komunikácia verbálna * marketing interaktívny * vzťahy s verejnosťou * technológie nové
    AnnotationNástup sociálnych medií a šírenie mobilných zariadení umožňujúce poskytovateľom CRM (Customer Relationship Management) upgradovať svoju ponuku o nové funkcie, ktoré uspokoja zákazníkov využívajúcich nové technológie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01755-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.