Number of the records: 1  

McDonald's as a Cultural Brand in the Landscape of Attitudes of Polish Customers

  1. Title McDonald's as a Cultural Brand in the Landscape of Attitudes of Polish Customers
    TranslationMcDonald's ako kultúrna značka v krajine postojov poľských spotrebiteľov
    Author infoMarcin Komańda
    Author Komańda Marcin
    Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 9, č. 24 (2015), s. 33-43. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2015. ISSN 1802-8527
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky výrobkov * globalizácia * kultúra * stratégia obchodná * stratégia podniková * stratégia marketingová
    AnnotationAnalýza hodnotenia postojov poľských spotrebiteľov McDonald's na základe identifikácie postojov voči globalizácii a kultúrnym značkám. Identifikácia (zaradenie) služby, analýza kvality produktu a dopad služby na domácich podnikateľov a životný štýl a stravovacie návyky Poliakov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 22-24

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext528.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.