Number of the records: 1  

The Effectiveness of Sponsorship of Sports Club

  1. Title The Effectiveness of Sponsorship of Sports Club
    TranslationEfektivita sponzoringu športového klubu
    Author infoJuraj Šupák
    Author Šupák Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 839-846 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * dotácie investičné * investície * šport
    AnnotationTeoretická definícia sponzorstva a nástroje sponzorstva. Analýza vývoja objemu financií v globálnom sponzoringu športu. Determinanty určujúce objem prostriedkov sponzorstva pri vyjednávaní medzi zástupcami športovcov a investormi. Príklad sponzoringu na príklade Manchestru United.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01948-030, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti781.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.