Number of the records: 1  

Multilevel Marketing Bubble as the Modern Day Phenomenon of Fast Enrichment

  1. Title Multilevel Marketing Bubble as the Modern Day Phenomenon of Fast Enrichment
    TranslationViacúrovňová marketingová bublina ako moderný fenomén rýchleho zbohatnutia
    Author infoMartin Hudec
    Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 313-320 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.19 - Obchodné neprístojnosti. Nelegálny, nezákonný obchod
    Keywords marketing * predaj * obchod šedý
    AnnotationRozdiel medzi viacúrovňovým marketingom a šedou zónou (pyramídová štruktúra). Sivá zóna ako neudržateľný podnikateľský model.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01948-014, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti674.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.