Number of the records: 1
Multilevel Marketing Bubble as the Modern Day Phenomenon of Fast Enrichment
Title Multilevel Marketing Bubble as the Modern Day Phenomenon of Fast Enrichment Translation Viacúrovňová marketingová bublina ako moderný fenomén rýchleho zbohatnutia Author info Martin Hudec Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 313-320 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.19 - Obchodné neprístojnosti. Nelegálny, nezákonný obchod Keywords marketing * predaj * obchod šedý Annotation Rozdiel medzi viacúrovňovým marketingom a šedou zónou (pyramídová štruktúra). Sivá zóna ako neudržateľný podnikateľský model. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01948-014, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 674.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1