Number of the records: 1  

POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom

  1. Title POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom
    Author infoPavel Neumann
    Author Neumann Pavel
    Source document Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 6, č. 27 (január-február 2016), s. 22-23. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords nákup * nákup elektronický * správanie spotrebiteľa * konferencie
    AnnotationĎalší ročník medzinárodnej obchodnej akcie poukázal na meniace sa spotrebiteľské správanie. Nakupujúci sú vďaka digitálnym technológiám vyspelejší, z mnohých produktov sa stávajú komodity, a preto nie je problém z obchodu odísť a nakúpiť inde. Do popredia vystupujú emócie spojené s nákupným prostredín a ponuka, ktorá sa člení do kategórií podľa nákupných príležitostí. Samozrejmosťou sa stávajú dokonalé služby spojené s nákupom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 27-32

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.