Number of the records: 1  

Efektivita vyhľadávania informácií na internete ako faktor dosahovania marketingových cieľov

  1. Title Efektivita vyhľadávania informácií na internete ako faktor dosahovania marketingových cieľov
    Parallel titleEfektivity of searching information the internet as a factor in achieving marketing objectives
    Author infoMonika Čonková, Cyril Závadský
    Author Čonková Monika EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Co-authors Závadský Cyril EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Source document Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. S. 10 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015 / Gajdoš Jozef ; Ručinský Rastislav ; Marketing a obchod v teórii a praxi Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. ISBN 978-80-225-4186-2
    NoteAbstrakt
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.45 - Vnútropodnikové informácie
    Keywords informácie obchodno-ekonomické * komunikácia elektronická * komunikácia manažérska * činnosť informačná * systémy informačné organizácií
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01103-017, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.