Number of the records: 1
Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach
Title Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach Translation Faktory ovplyvňujúce používateľskú spokojnosť s online skupinovým nákupom: prístup teórie sociálnej výmeny Author info Pavlina Pawlasová Author Pawlasová Pavlina Source document Ekonomická revue. Roč. 18, č. 2 (2015), s. 97-107. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2015. ISSN 1212-3951 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 519.87 - Matematické modely operačného výskumu Keywords analýza faktorová * nákup elektronický * spokojnosť zákazníkov * modelovanie Annotation Faktorová analýza prevedená varimax rotačnou metódou. Modelovanie štrukturálnej rovnice. Analýza modelu, špecifikácia premenných a testovanie validity modelu (chí-kvadrát test). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 904.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1