Number of the records: 1  

Personálny marketing a pracovné miesta

  1. Title Personálny marketing a pracovné miesta
    Parallel titlePersonal marketing and workplaces
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. Roč. 3, č. 4 (2015), s. 128-135 online. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2015. ISSN 1339-5467
    NoteVEGA 1/0662/15
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Keywords marketing personálny * manažment personálny * organizácia personálna * plánovanie personálne * miesta pracovné * klasifikácia zamestnaní
    AnnotationZmeny prebiehajúce na trhu práce pod vplyvom technologického a hospodárskeho vývoja ovplyvňujú obsah a štruktúru pracovných miest. Ide hlavne o zmeny vyvolané nástupom technológií a nových sofistikovaných výrobných postupov. Z tohto hľadiska sa charakter pracovných miest bude meniť, čo znamená nové výzvy pre personálny marketing.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00138-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext657.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.