Number of the records: 1  

Využitie direct marketingu v marketingovom komunikačnom mixe

  1. Title Využitie direct marketingu v marketingovom komunikačnom mixe
    Author infoNatália Jergová
    Author Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. S. 23 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Thiessen Alžbeta ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4214-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0328/13 Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch
    NoteAbstrakt. - VEGA 1/0328/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * marketing priamy * mix komunikačný
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00155-018, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF282.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.