Number of the records: 1
Využitie direct marketingu v marketingovom komunikačnom mixe
Title Využitie direct marketingu v marketingovom komunikačnom mixe Author info Natália Jergová Author Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. S. 23 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Thiessen Alžbeta ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4214-2 Výstup z projektu VEGA 1/0328/13 Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch
Note Abstrakt. - VEGA 1/0328/13 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * marketing priamy * mix komunikačný Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00155-018, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 282.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1