Number of the records: 1
Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy
Title Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy Author info Katarína Fichnová Author Fichnová Katarína Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * tvorba reklamy * kreativita * agentúry * tímy pracovné Annotation Možné rozdiely v efektívnej tvorbe kreatívnych reklám tímami, ktoré môžu vzniknúť počas tvorivého procesu. Niektoré formy komunikácie podporujú výraznejšie facilitačné efekty skupiny, iné môžu eliminovať tzv. inhibičné vplyvy skupiny na tvorivú produkciu. Klasické formy tímovej spolupráce sú efektívnejšie, než médiami spostredkovaná komunikácia kreatívneho tímu pri tvorbe reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-4
article
Number of the records: 1