Number of the records: 1  

Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací?

  1. Title Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací?
    Author infoDušan Pavlů
    Author Pavlů Dušan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * komunikácia elektronická * komunikácia masová
    AnnotationKeď sa objaví nové masové médium, ktoré umožňuje rýchle, operatívne, audiovizuálne zobrazovanie, verejnosť obvykle prijíma tézu, že toto nové médium bude tým dominantným v spoločenskom priestore. Fakty o súčasnej realite veľtrhov v ČR a v Európe. Autor sa domnieva, že veľtrhy budú s elektronickou konkurenciou žiť v symbióze. Vo vzájomnom konkurenčnom súperení budú stále lepšie profilovať svoje špecifiká a svoje silné stránky. Spolu to môže byť veľmi harmonické súžitie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.